No news is good news

Nu am noutati majore.ย Sunt bine,ย sanatoasa si am inceput anul cu munca multa la birou. Dar nimic exagerat. Sunt implicata (din nou) intr-o implementare de program nou si, fiindca voi fi key user, am mai multe lucruri de facut ca de obicei (“curatarea” bazei de date, training pentru utilizare … chestii din astea). Oricum nu e de avengura schimbarii SAP-ului cu care m-am confruntat in 2010 si inceputul lui 2011, dar e amuzant cum istoria se repeta ๐Ÿ™‚ Si pentru fostele colege – de data asta seful meu e implicat direct si lucreaza cot la cot cu mine ๐Ÿ˜‰

************************************************

Conform principiului tara arde si baba se piaptana, in loc sa ma implic in proteste/revolutie, eu gugalesc de zor in cautare de destinatii pentru vacanta de vara … Ce daca e ianuarie? Eu ma uit pe poze cu plaje. De la inceputul anului am facut o fixatie pentru Costa del Sol (Malaga, Marbella, Torremolinos) si ma uit dupa variante de cazare mai ieftine. Insa ieri, la gugaleala obisnuita de weekend, am vazut ca plajele de acolo nu sunt chiar nemaipomenite. Bine, dupa ce am fost 2 ani la rind in Grecia, evident ca orice plaja e naspa prin comparatie ๐Ÿ˜› Dar ideea era sa nu facem numai plaja, ci sa si vizitam cate ceva. Oraselele din sudul Spaniei mi s-au parut dragute si demne de vizitat. Daca e cineva prin preajma care a vizitat Costa del Sol, as aprecia ceva impresii de vacanta. Nu e o destinatie ieftina, asa caย vreau sa aleg ce e mai bun de acolo.

Si tot cautand eu de zor “best beaches” am ajuns (cum altfel) tot la Grecia. De data asta am pus ochii pe insula KOS, locul nasterii lui Hipocrat. Se poate ajunge cu avionul (exista chartere vara) si am vazut cazare incepand de la 210 euro/7 nopti. Mi se pare pitoreasca si in sudul insulei exista nisteย plaje pe care m-as lafai. Nefiind o destinatie foarte populara printre romani (cum e Thassos de ex), nu am gasit foarte multe informatii despre ce poti face pe acolo. Doar ca e aproape de Turcia si se poate face o excursie de o zi la Bodrum. O am in vedere, desi parca n-as merge si al treilea an tot la greci …

In fine, desi anul trecut ne propusesem sa mergem in Antalya anul asta, ne-am cam dezumflat cand am vazut preturile (cam 2000 de euro la 5 stele all inclusive) si nu cred ca e fezabil pentru noi.

************************************************

Am descoperit un serial nou, Downton Abbey (la Christina am citit despre el) si ne-am hotarat sa vedem primul episod vineri seara (mai mult de plictiseala asa). Ei bine, ne-a prins 3 dimineata uitandu-ne la el si nu ne induram sa plecam la culcare. Ieri am repetat experienta si am terminat deja sezonul 1. Acum suntem la episodul 3 din sezonul 2. Pe IMDB are nota 9 si o merita cu prisosinta. Demult nu am mai vazut un serial atat de bine facut, atat de impecabil jucat si cu o intriga care ne tine lipiti de televizor cu orele (conectat la laptop, fireste ๐Ÿ˜‰ ). Povestea urmareste destinul unei familii bogate din Anglia, lupta lor pentru pastrarea domeniului in lipsa unui mostenitor direct de sex masculin si, in paralel, intrigile numerosilor servitori, fara de care acea casa nu ar putea functiona. Va recomand cu caldura sa vedeti serialul (e posibil sa fie difuzat in curand pe la teve, noi l-am vazut pe vplay) pentru ca merita.

Si cam despre asta este vorba in ultima vreme. Voi, sanatosi, voinici? ๐Ÿ™‚

13 Comments

• 23.01.2012 - 17:15 | Permalink

Pai eu am fost si prin Sudul Spaniei ( chiar 2 luni). Si trebuie sa iti zic ca nu ai cautat unde trebuie :P. Andalucia – zona de sud a Spaniei – e una din cele mai faine zone – oamenii super, mancarea excelenta si f ieftina.
    Toremmolions e dragut – statiune tipica din sud – hoteluri, restaurante si ceva distractie. Plaja e ok – in sensul ca e mare si nisipul fin. Insa la pranz frige al naibii de rau!
    Ai destul de aproape – Malaga, Granada, Cordoba, Baeza, si putin mai departe Sevilla – TOATE merita cu varf si indesat..

• 23.01.2012 - 17:46 | Permalink

Am vazut ca sunt autobuze care fac legatura intre orasele, deci as putea vizita macar 2 dintre ele.
    Plaje mai misto sunt langa Marbella, da’ acolo e cazarea mai scumpa oleak ๐Ÿ˜‰
    Deci zici ca merge un Toremmolinos? Ce daca frige, d’aia mergem la mare – sa ne prajim ๐Ÿ™‚ Ca si in Grecia e cald in august ๐Ÿ˜›

• Jen
    23.01.2012 - 18:46 | Permalink

Eu am fost pe Costa del Sol si nu m-a impresionat in mod deosebit. Am stat undeva langa Marbella si am vizitat Malaga si Granada. Marbella – frumoasa pt o statiune, dar probabil muritorii de rand nu-si permit sa stea acolo. Malaga e un orasel dragut cu o cetate misto, dar noi am vazut tot ce era interesant intr-o zi. (Am prins si procesiunile de Paste, asa ca asta ne-a mai tinut ocupate inca una.) Granada – plictisitoare rau de tot.

Pe de alta parte, daca ajungi in zona si poti sa mergi la Alhambra, un mare daaaaa. Eu o vizitasem mai demult, asa ca n-am mai fost, dar este un parc superb si merita 100% vazut.

Ah, si plaja nu mi s-a parut geniala, dar n-am apucat s-o “testez” pentru ca era aprilie si batea un mega vant.

Restul oraselor pareau cam departe de Malaga pentru un day trip, asa ca le-am ocolit. Daca sunteti hotarati totusi si plini de energie… ar merita.

Noi am stat aici: http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_Review-g187439-d228506-Reviews-Hotel_Puente_Romano-Marbella_Costa_del_Sol_Andalucia.html Foarte, foarte misto hotelul, dar faceai 10 minute cu autobuzul pana in Marbella/Puerto Banus. Si probabil e si scump ca naiba (nu stiu cat a costat, pt ca eram la o conferinta). Daca mai ai intrebari… cel mai sigur e pe mail sau FB.

• 23.01.2012 - 19:58 | Permalink

@Jen: hei, long time no see ๐Ÿ™‚
    Hotelul unde ai stat tu arata superb! Dar din pacate pt mine costa 2600 de euro 6 nopti de cazare in iulie ๐Ÿ˜€ (5 stele)
    Am gasit si chestii mai ieftine (la 3 stele 500 de euro/saptamana), dar nu stiu daca sa caut cazare in Marbella (un oras mai scump, din cate inteleg pe acolo stau milionari) sau in Malaga (care nu e asa spectaculos).
    Eh, pana la vara mai am timp sa ma gandesc.

Merci mult pt recomandari. Mi-ai facut o pofta de vizitat ….

• O.B.
    23.01.2012 - 21:07 | Permalink

Ia incearca si zona de langa Barcelona – recomand cu maxima caldura Tossa de Mar. Pe langa ca ai minunea de Barcelona langa, cetatea Tossa este absolut delicioasa. Marea e bununtza, sunt niste plaje wild prin zona (vezi Futadera, si nu mai rade!!!!), vizitezi Barcelona cu trenul sau autobuzul, la fel si Girona. Mie mi-a placut atat de mult ca am revenit cu proxima ocazie.

• 23.01.2012 - 21:27 | Permalink

@O.B: am stat vreo 5 minute sa ma gandesc cine esti ๐Ÿ˜†
    Sa stii ca ma tenteaza maxim Barcelona. Ezit pentru ca baiatu’ meu a vizitat-o deja acum 2 ani. Nu cred ca s-ar supara s-o mai vada o data, da’ am zis sa incercam si altceva.
    Oricum, o sa ma uit si prin imprejurimile Barcelonei sau chiar in Barcelona dupa cazare.

• 23.01.2012 - 21:28 | Permalink

Tossa del Mar e interesant insa e destul de departe de Barcelona – nu ai tren direct si schimbi si cum Cercanias nu e zi fara probleme – risti sa ramai peste noapte in Barcelona:D.
    Langa Barcelona ar fi ca statiune OK – Caella – e cea mai animata dintre toate – in sensul de viata de noapte, restaurante si activitati. Restul destul de moarte – stiu ca am fost ghid 3 luni pe acolo si le stiu ca in palma:).
    Eu unul recomand Costa Del Sol in detrimentul Costa Blanca/Dourada.

• O.B.
    23.01.2012 - 22:48 | Permalink

Ei, ma bucur ca mi-ai dibuit identitatea, draga mea. M-am gandit eu ca O.B. e un brand :)).
    Deci: Barcelona e un delir, iar pe baiatu’ tau nu cred ca-l va deranja sa o revaza. Iti va putea fi ghid, la o adica. Insa in afara de Tossa, pe coasta cu pricina nu e de stat. In Calella sunt doar doua lebede ostenite intr-un bazinet de 2 mp, iar restul statiunilor sunt pline de mosi si babe. Si da, Sorin are dreptate, nu e tren direct catre Barcelona… :(.
    Sicilia??

• 23.01.2012 - 23:15 | Permalink

asa…fa-mi pofta. Te asteptam sa mai impartasesti cu noi din descoperirile tale si te iertam ca nu mai scrii atat de des.

• Jen
    24.01.2012 - 10:21 | Permalink

Depinde ce vrei. Malaga e oras, poti sa faci o cumparatura, vezi o catedrala, o cetate, o chestie. In Marbella mergi la plaja. Si eventual vezi muzeul bonsailor, e dragut ๐Ÿ˜› Am o gramada de poze pe FB daca esti curioasa, albumul Spain April 2011.

Daca te hotarati la Barcelona, poti sa iti iei linistita cazare undeva pe Costa Brava. Din statiuni faci cam 30 de minute pana in Barcelona si trenul nu e scump. (Daca sunteti fani discoteci & co, aveti grija ce statiune alegeti. Eu am stat in Malgrat de Mar, parca, si varsta medie era 60 de ani :P)

• 24.01.2012 - 15:30 | Permalink

Ia sa cauti in Insulele Canare ceva, sau in Mallorca. Sunt plaje faine si multe lucruri de vizitat, muzee, dar si locurile in sine. Insula Kos mie-mi suna perfect – ce daca ai mai fost in Grecia? Mi se pare inepuizabila aceasta tara, si prietenoasa cu turistii si nici foarte scumpa, adica perfecta.
    Mi se pare super misto ca te uiti de-acum dupa vacante, sigur o sa gasesti ceva potrivit la un pret bun si apoi vei avea cateva luni sa visezi la plecare ๐Ÿ™‚
    Ma bucur ca v-a placut Downton Abbey – si mie-mi place foarte mult.

• Bianca
    25.01.2012 - 11:42 | Permalink

Buna
    Iti pot impartasi si eu o impresie proaspata din Costa del Sol , este impresonanata!!! Eu am fost in luna decembrie, in 2011 e adevarat nu a fost o vreme tocmai de plaja dar a fost vremea tocmai buna de plimbari maxim 20 de grade pe tot parcursul concediului. In Malaga ai de viziztat cate ceva cetatea , muzeul lui Picasso, poti face shopping. Eu am vizitat Neja unde ai de vizitat niste pesteri, Balconul Europei ( am ramas impresionata de priveliste, e de vis. )Plaja si mare sunt frumoase aici.
    Apoi Gibraltar unde pot sa-ti spun ca e ca o mica Londra , au vama pentru ca ei nu fac parte din Spania, dar nu-ti face probleme odata ajunsi in Spania cu buletinul , puteti trece fara nici un fel de problema si la ei pe teritoriu. Aici iti recomand sa plecati de dimineata ca sa puteti ajunge pana in varful stancii un va puteti intalnii cu gazdele orasului, maimutele care sunt in liberate si profita de turisti pentru a primi dulciuri si banane. Este minunat orasul, blocuri construite pe pante stradute inguste pista de avion care trece prin mijlocul orasului. Eu am fost cazata la o gazda in malaga, fiind orasul de plecare din catre cele 2 destinatii de vizitat. Pentru malaga va recomand duminica ca zi de vizita pentru ca la majoritatea obiectivelor turistice dupa ora 2 intrarea este gratuita. Iar ca si perioada de concediu va recomand perioada de primavara , aprilie mai este si mai ieftin si soarele mult mai prietenos. Daca alegeti mijlocul sezonului este si coste costisitor si foarte cald fiind regiunea cu cele mai multe zile cu soare din tot anul. In plus aveti grija la ploi sunt destul de insemnate cantitativ. In Marbella nu am fost dar din povestile celor de acolo este frumos dar este si preturile sunt foarte piperate. Este considerata statiune de lux a Costei del Sol.
    Ca si mijloc de transport compania de zzbor Blue Air are destinatie directa in spre Malaga si biletele daca le cumparati d ele acum nu va duc la mai mult de 50 de euro pt amandoi cu tot cu bagaj.
    Sper ca-ti vor fi de folos informatiile si daca va hotarati sa plecati va doresc un concediu minunat .

• 26.01.2012 - 16:34 | Permalink

@Bianca: multumesc pentru informatii! Nu intelegeam eu de ce sunt oferte de sejur pe Costa del Sol in aprilie! Se pare ca luna optima de vizitare ๐Ÿ™‚ Si da, e mult mai ieftin.
    Ne gandeam sa stam in Malaga si sa vizitam imprejurimile.