Intrebari retorice

Sunt curioasa: ce se va intampla cu animalu’ care a violat o fetita de 11 ani?

Ce viata mai poate avea un copil de 11 ani care trece printr-o asemenea trauma? Eu la 11 ani ma jucam cu papusile.

Cum e posibil ca un adult sa nu se poata controla si sa-si gaseasca “usurarea” cu o fetita? (in conditiile in care are 2 maini – ma scuzati). In ce lume traim, oameni buni???

Cum a fost posibil ca mama sa nu observe timp de 4 luni ca e ceva in neregula cu fetita ei??? Poate parea o intrebare rautacioasa, dar ma gandesc ca o mama ar trebui sa stie cand copilul ei de clasa a 5-a are ciclu sau nu. Si nu numai asta, dar din cate stiu eu, in primul trimestru de sarcina, apar anumite semne. Nu pot sa cred ca acelei fetite nu i-a fost rau deloc.

In fine, daca tot n-am avut internet aseara, am urmarit la televizor toate discutiile pro si contra avort. M-au scarbit. O problema atat de delicata, intoarsa pe toate partile in stil tabloid, numai de dragul audientelor. Urat. Traim intr-o lume bolnava.

Later edit: s-au trezit doctorii din somn 😉 Comisia din Ministerul Sanatatii a decis ca fetita de 11 ani poate face avort in Romania.

Politistii nu au reusit inca sa-l prinda pe unchiul minorei, iar procurorii au propus Tribunalului din Piatra Neamt ca tanarul de 19 ani sa primeasca mandat de arestare in lipsa.

Deci animalu e bine mersi.

24 Comments

  • 26.06.2008 - 12:25 | Permalink

    1. nu stiu
    2. fata va ramane marcata ever
    3. intr-adevar, asa numitele “fantezii” si site-uri care le promoveaza sunt o nebunie 🙁
    4. parintii nu se mai intereseaza asa de mult de copii lor, iar poate fata avea ciclu neregulat

  • ciupercutza
    26.06.2008 - 12:48 | Permalink

    mda .. atat de neregulat incat nu-i vine vreo 3 luni 😉
    Ok, sunt de acord ca fetita a suferit o trauma si poate a fost mult prea speriata sa-i spuna mamei ei ce rusine a patit. Dar parintii aia au dat dovada de neglijenta fata de propriul copil. Asta e parerea mea.

  • me
    26.06.2008 - 13:38 | Permalink

    Puscaria il asteapta!! Din punctul meu de vedere parintii sunt niste denaturati sa nu isi dea seama ce se intampla cu fetita lor. Ma rog presupun ca in perioada asta de 4 luni fata trebuia sa aiba niste simptome sau macar poate a incercat sa le arate ce a patit… In fine.

  • 26.06.2008 - 13:50 | Permalink

    Puscaria este prea putin. Nenorocitul ar trebui omorat in chinuri groaznice, jupuit si lasat sa se usuce in seara ca un vierme nenorocit ce este! Nici macar un glont sau un par in cap nu ar fi de ajuns pentru un astfel de … animal.
    Parintii nu sunt nici ei oameni normali, pentru ca sunt total de acord cu Ciupercutza: nu poti sta langa copilul tau atatea luni si sa nu`ti dai seama ca e ceva neinregula, decat daca esti nepasator si delasator. Si atunci acesti oameni NU MERITA un copil. Un copil presupune responsabilitate si disponibilitate sa`ti dedici viata lui. Nu poti, ia`ti naibii un.. peste sau un hamster (ca si un caine are nevoie de multa atentie).
    Iar vracii aia de`au aparut la TV (ca doctori nu pot fi numiti) sunt si ei niste capcauni. Ma intreb – daca ar fi fost vorba de copilul lor, ar fi fost la fel de vehementi?
    Noroc cu englezii aceia.. care sper sa rezolve situatia in favoarea acelui biet copil traumatizat. Nimic insa n`o va face sa uite aceste chinuri prin care a trecut! PACAT! 🙁

  • me
    26.06.2008 - 22:22 | Permalink

    Oricum e cam tarzie aceasta reactie a comisiei.

  • ciupercutza
    26.06.2008 - 22:35 | Permalink

    Bineinteles. S-au trezit in ceasul al tzanshpelea 😉

  • 27.06.2008 - 01:53 | Permalink

    Cand am auzit ca doctorii spun ca e mai bine ca fata sa faca un copil mi-am spus: niste criminali! Iar pe presedintele Consiliului medicilor, sau cam asa ceva, l-as intreba: de unde stie el, barbat fiind, ca urmarile psihice sunt mai grave daca faci avort decat daca, fiind copil, devii mama? Cunosc sumedenie de femei care au avortat, si inca ilegal, inainte de 89, si n-au avut nici o remuscare (precizez ca atunci nu se gaseau nici macar prezervative sau alte mijloace de controlul conceptiei) pt ca nu-si asumau responsabilitatea de a aduce un dezmostenit al sortii pe lume intr-o tara in care copiii nedoritit erau condamnati la o viata mizerabila.
    E drept ca sarcina fetitei e cam mare.
    Cat despre parinti, cam cate fete au ciclu la varsta atat de frageda? Femeile din generatia lor aveau ciclu cel mai devreme pe la 12 ani. Oi fi eu asa de ramasa in urma?
    Chiar azi am citit ca Supreme Court of USA a decis ca e momentul sa aboleasca pedeapsa cu moartea in cazul celor ce violeaza copii. Nu sunt de acord cu pedeapsa cu moartea, dar parca prea i-a apucat milostenia crestina pe acei judecatori intr-un moment nepotrivit pt noi, care ne uitam mereu in ograda lor pt a lua ex.
    M-a mai revoltat numitul “doctor”, intelegi de ce am pus “, pt ca zicea: violul nu e probat, de parca ploada era asa de versata incat abia astepta sa faca sex, de buna voie si nesilita de nimeni.

  • 27.06.2008 - 10:22 | Permalink

    E in liberate?! Extraordinar! Poate totusi ii scapa cineva un glont in cap, asa.. in libertate, cum e!
    Eu nu numai ca sunt PENTRU pendeapsa cu moartea pentru o astfel de crima, dar as fi chiar incantata sa se extinda si la alte infractiuni. Cred sincer ca exista oameni cu adevarat BOLNAVI MINTAL care nu au sansa sa isi revina in viata asta. Nu trebuie sa le fie permis sa distruga si vietile altora. Nu trebuie sa ne fie noua frica sa ne lasam copii in strada de teama drogatilor, violatorilor si a altor scursuri. Stiu ca suna extrem, dar e o vorba care spune: “mai bine sa planga mama lui, decat mama mea”

  • codobelc
    27.06.2008 - 10:27 | Permalink

    subiectul e asa de trist si de urat incat imi vine sa zic no comments (desi imi amintesc de “Green Mile”;cine l-a vazut stie ce vb)

  • ciupercutza
    27.06.2008 - 11:22 | Permalink

    @Vio: si pe mine m-a socat reactia medicilor! S-au gandit mai intai cum e mai bine pentru ei (juridic vorbind) si abia apoi la copila aia.
    Daaaaaa .. violul nu e probat .. sigur .. ce vroiau? Sa se filmeze si sa se puna imaginile pe youtube???

    @Melek: iti dai seama ca animalu ala o sa faca probabil cativa ani de inchisoare si atat. O sa iasa si o sa violeze din nou. Ca asta stie sa faca.

    @Codobelc: ai dreptate, subiectul e trist. Si oricat am comenta noi aici, fetita aia tot nu o sa mai aiba o viata normala.

  • 27.06.2008 - 11:27 | Permalink

    @ melek “nu poti sta langa copilul tau atatea luni si sa nu`ti dai seama ca e ceva neinregula, decat daca esti nepasator si delasator”.
    Am inteles eu bine,sau vei fi mama in curand? Eu, ca mama a unor copii cam de varsta ta (ciupercutza m-a primit in gasca) pot sa-ti spun ca vei intelege ca nu poti controla in totalitate viata copilului tau, oricat ai incerca, si ca da, poti sa nu observi asa ceva pt ca nu-ti trece prin cap ca e posibila o asemenea grozavie cu fiica ta.
    In ce priveste observarea unei sarcini apelez la experienta proprie: la ambele sarcini am difuzat evenimentul abia in luna 4-a si colegelor care erau langa mine 8 ore pe zi nu li s-a parut nimic deosebit. Si eram ceva mai mare de 11 ani, iar ele erau mai in varsta si mai experimentate decat mine,avand deja copii.
    In ce priveste pedeapsa cu moartea: daca un singur om e pedepsit pe nedrept nu e cazul sa ne erijam in Dumnezeu.

  • 27.06.2008 - 11:30 | Permalink

    @ codobelc Grozav film Green Mile! Raspunsul perfect la controversa avand ca subiect pedeapsa cu moartea!

  • 27.06.2008 - 11:32 | Permalink

    Acum 2008-33 ani a fost cineva pedepsit nevinovat la moarte.

  • codobelc
    27.06.2008 - 11:33 | Permalink

    si eu sint indignat de ce se intampla, si stiu ca nu traim intr-o lume perfecta, iar reactiile de pe acest blog arata ca oamenii rectioneza normal si ca nu sint indiferenti la lucrurile din jur, si asta e bine.

    ieri pe realitatea il luau la intrebari pe proiectant daca pasarela care s-a prabusit a fost proiectata impotriva basculantelor!?!? cum sa prevada proiectantul ca un nebun intra cu bena ridicata pe sosea? ma mir ca nu l-au intrebat daca e proiectata si impotriva avioanelor de vanatoare sau a submarinelor.
    deci de prostie nu te poti feri, …parerea mea

  • ciupercutza
    27.06.2008 - 11:36 | Permalink

    Na, acu’ m-ati facut curioasa cu Green Mile. Trebuie sa-l vad si eu.

  • 27.06.2008 - 12:32 | Permalink

    @Vio: eu tot zic ca l`as jupui de viu pe cel ce i`ar face asa ceva copilului meu! Si nu m`ar interesa urmarile si nici gandul ca m`am erijat in Dumnezeu. Am vazut GREEN MILE, un film superb, dar nu este – totusi – decat o poveste. Nici la mine sarcina nu s`a observat pana in luna a 6a – si acum am burta mica in comparatie cu altele. Insa nu cred ca am trecut prin ceva semnificativ in viata asta fara ca maica`mea sa SIMTA macar – chiar daca eu am incercat sa`i ascund. Si nu e vorba de controlul copilului tau, ci – inca o data – de o minim interes pe care cred ca trebuie sa i`l arati. Si tu stii foarte bine ca o astfel de grozavie lasa urme adanci asupra sufletului unui copil – asa ca NU CRED ca nu a observat CHIAR nimic schimbat la ea. Eu tot spun ca`i indolenta si lipsa de interes fata de copil din partea parintilor. Pana la urma, fiecare isi creste copilul cum crede de cuviinta. Insa nu trebuie sa fiu de acord cu modul in care o face.

  • codobelc
    27.06.2008 - 13:49 | Permalink

    @melek: am auzit ca fetita e din etnia roma(nu stiu daca e adevarat) insa daca e asa eu stiu ca ei isi lasa copii mai liberi, sa se descurce de mici(ceea ce nu e mereu rau,..parerea mea). insa asta nu justifica faptul ca nu i-a acordat atentie.
    pe mine ai mei m-au lasat mai liber (desi nu sint din etnia roma) si a fost mai bine, insa my mammy mereu simtea de la o posta cand era ceva in neregula.

  • 27.06.2008 - 22:38 | Permalink

    ce bine ar fi sa am si eu al 6-lea simt ca uite, nu mai stiu nimic de fetele mele de cateva zile.

  • 27.06.2008 - 22:39 | Permalink

    Exista si mammy care nu prea simt, de ex a mea habar n-a avut ca fac terapie chimio

  • ciupercutza
    27.06.2008 - 22:50 | Permalink

    Acum, daca stam sa judecam la rece, carei mame de pe lumea asta i-ar da prin cap ca fratele ei ii abuzeaza fiica???
    Eu ma refeream strict la faptul ca mama fetitei nu s-a interesat de perioadele de ciclu ale copilului ei. Mie mi-a venit ciclul in clasa a 5-a si habar n-aveam ce e ala calendar de ex. Mama avea grija de mine si isi nota ea “data”. Daca nu din considerente medicale, macar ca sa stie cand sa faca aprovizionarea cu tampoane (ma rog, pe vremea aia nu exista asa ceva, ci se statea la coada la vata – damn, ce vremuri idioate am trait si noi). Ma gandeam ca daca fiica-sa nu i-a cerut bani de tampoane timp de 3 luni, o fi vreun semn 😉
    Pe de alta parte, poate judec prea aspru o femeie pe care nu o cunosc si nu-i cunosc modul de viata. Tot ce stiu despre ea, am aflat de la televizor. Pana la urma, sa ne gandim ca familia asta traieste o drama. E important ca ei sa treaca cu bine peste asta, iar animalu sa infunde puscaria.

  • ciupercutza
    27.06.2008 - 22:53 | Permalink

    @Vio: sunt sigura ca fetele tale sunt bine 🙂
    Dar mamele au un al 6-lea simt! Cel putin a mea are. 🙂 Nu stiu cum se face, dar ma suna exact cand mi se intampla ceva mai nasol sau exact cand ma gandesc sa o sun si eu 🙂

  • 28.06.2008 - 12:06 | Permalink

    Cu siguranta fete lui Vio sunt niste fete fericite! La mine se lasa nasol cu maica`mea daca de fiecare data cand are ea vreo presupunere ca as fi patit ceva nu raspund in urmatoarele 10 secunde la unul din telefoane sau nu`i dau un raspuns pe masura asteptarilor. Ma asteapta o papara verbala de toata frumusetea si – de ce nu – chiar si o vizita “intamplatoare” 🙂

  • 28.06.2008 - 23:08 | Permalink

    sunt sieu o fiica si aplic invatatura “ce tie nu-ti place…”

  • 30.06.2008 - 01:21 | Permalink

    Eu nu inteleg cum familia nu l-a omorat pe ala, daca tot se cunosteau de atatia ani …

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *