Customer service

Inteleg ca uneori furnizorii de internet au probleme. Inteleg ca de la caldura e posibil sa se fi defectat ceva. Inteleg ca sunt suficienti tolomaci care isi fac de lucru jucandu-se cu cablurile de net. Inteleg ca la 25 de ron pe luna (cat e abonamentul meu de internet), s-ar putea sa mai am parte si de intreruperi. Sunt o persoana toleranta. Dar ma apuca spumele cand dau de oameni care n-au habar sa vorbeasca la telefon, desi pentru asta sunt platiti.

Eu: Buna seara, am si eu o problema, nu am internet. E cumva vreo defectiune la dvs. ? Locuiesc in Pantelimon.
Customer Service: Buna seara. Da, e o defectiune in Pantelimon.
Eu: Bun, si cam cand estimati ca se rezolva?
CS: Nu stiu.
Eu: ….. (m-am blocat dupa un raspuns asa de sec)
CS: …..
Eu: De curiozitate, aceasta intrerupere va fi scazuta din factura? Ca asa scrie in contract. (Oricum am platit in avans pentru luna iunie …)
CS: (cu un sictir total) da, daca vreti puteti face un scazamant (deci e pe vrute, in ideea ca pana luna viitoare poate uit 😉 )
Eu: Credeti ca se va remedia defectiunea in aceasta seara? Am nevoie de internet.
CS: Nu stiu.
Eu: Multumesc. La revedere.

Nu tu scuze, nu tu “ne pare rau, incercam sa remediem cat de repede putem”, bla bla-uri din astea. Imi consum minutele de la telefon ca sa aflu ca e o defectiune si ca nu se stie cand va fi remediata.

Providerul respectiv se numeste iLink.

13 Comments

  • 26.06.2008 - 10:08 | Permalink

    :))
    mai sunt si d-astia…
    tot o sa-i pun odata sa numere pana la 10 in puterile lui 2. oare stie vreunu?

  • me
    26.06.2008 - 10:15 | Permalink

    deci din cate am citit eu pe forumz nu iLink nu prea sunt de competitie … cauta alt provider.

  • 26.06.2008 - 10:18 | Permalink

    Eu mi-as lua un internet mobil de la vodafoun… asa de backup 😀

  • 26.06.2008 - 10:36 | Permalink

    @ill:eu am unul de back-up de la Voda insa nu l-am folosit niciodata pt uz personal.Am avut norocul ca internetul sa-mi cada o data (pt 2 ore) in aproape 3 luni.Cat despre astia, i-as da dracului. Sau macar sa fi aflat numele celui care a raspuns si sa faci o reclamatie.Asa,de pamplezir,sa vezi ce se intampla.

  • ciupercutza
    26.06.2008 - 10:51 | Permalink

    @somnoros: you’re evil 😀

    @me: am vrut sa am alt furnizor, inca de cand m-am mutat. Problema e ca RDS-ul la care am apelat mi-a spus sa “caut o retea de cartier, ca ei nu pot instala in blocul meu”. 😉

    @iLL: nu e vital pentru mine sa am net. Supravietuiesc o zi fara 😆 Intreruperi sunt de cateva ori pe luna. Ma enerveaza insa atitudinea lor.

    @blizz: p’ala il chema Cristi nu-stiu-cum (a zis la inceput). Data viitoare cand o sa ma duc sa platesc, o sa cer sa mi se scada o zi. Sa vedem cum reactioneaza 😉 De fapt stiu deja: o sa-i doara la basca 😉
    Din pacate ilink e singurul furnizor din bloc. Am mai scris eu pe blog despre “profesionalismul” lor.

  • codobelc
    26.06.2008 - 11:34 | Permalink

    eu am avut la astral, o bataie de joc din toate punctele de vedere, eram pe rosetti. acum am la romtelecom, la delfinului, deci pantelimon si merge f bine, am avut duminica seara o intrerupere si am crezut ca sint in kafka, pt ca i-am sunat si m-au pus sa verific toate firele de legatura ca apoi sa imi spuna ca s-au schimbat ip-urile…..bloody hell.
    da’ pina la urma a mers.

  • ciupercutza
    26.06.2008 - 11:38 | Permalink

    Deci suntem vecini codobelce.
    Cand raman fara net sa-mi dai si mie o galeata de la tine 😆

  • 26.06.2008 - 12:23 | Permalink

    Mai taceti mai!
    E primul provider care raspunde sincer, din ce am intalnit eu – spune “nu stiu”
    Nu face ca majoritatea, care promit multe, dar fac putine, spunandu-ti ca in o ora e ok, dar ora de e de vreo 300 de minute, sau in cazul in care vrei sa iti bagi net, ei vor sa vina peste o saptamana, dar saptamana e peste 3 luni

  • ciupercutza
    26.06.2008 - 12:34 | Permalink

    Dheo: exista niste cursuri pe care ar trebui sa le faca oricine lucreaza in domeniul asta. Eu am lucrat pe post de Customer Care Manager si stiu ca nu aveam voie sa dau raspunsuri din astea … “sincere”. Indiferent de ce problema tehnica exista, angajatul nu are voie sa raspunda sictirit “nu stiu”. Am mai sunat si cu alte ocazii la ei si mi se spunea “ne cerem scuze, incercam sa rezolvam cat mai repede”. Tine de respectul fata de client.
    Daca baiatul ala ar fi fost subalternul meu, l-as fi mutat de pe postul ala. Ca sa nu zic ca l-as fi concediat (dau omului a doua sansa).

  • me
    26.06.2008 - 13:23 | Permalink

    @Ciupercutza: Asta e problema cu Bucurestiul. E prea mare 🙂

  • 27.06.2008 - 02:22 | Permalink

    Mie mi s-a intamplat sa nu mearga netul de la RDS. Dupa ce am verificat o mie de chestii si tot n-a pornit (astia de la RDS sunt amabili) am dat un Restart si s-a rezolvat ca prin minune. Asta s-a intamplat de 2 ori.

  • codobelc
    27.06.2008 - 08:31 | Permalink

    Iti dau, ca oricum noi avem wireless. 🙂 Surprinzator, la romtelecom nu am avut probleme pina acum si merge f bine doar 2 intreruperi in cam 1 an de zile.

  • ciupercutza
    27.06.2008 - 11:12 | Permalink

    @Vio: ai avut noroc. Poate au avut semnal mai slab pentru cateva momente si dupa ce ai dat restart semnalul a revenit. RDS-ul nu a ajuns inca la mine in bloc 😉

    @Codobelc: stiu ca merge bine clicknet ca au ai mei instalat 😉 Aruncam o franghie intre blocuri si trimiti galeata cu net, da? 😛

  • Leave a Reply to codobelc Cancel reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *