Am imprumutat niste net

Dupa o saptamana in care internetul meu a refuzat sa functioneze, cineva mi-a facut un pustiu de bine si mi-a imprumutat un vodafone mobile, care merge mai mult decat decent (sar’na boierule, pupam!). Drept pentru care sambata seara citesc bloage 😀

Se pare ca placa mea de retea a fost stricata din cauza furtunii de luni. Acum am una noua si sper ca de maine sa am si net full. Problema e ca daca o sa mai fie multe furtuni prin Bucuresti, o sa schimb placile de retea mai ceva ca pe ciorapi.

Oricum, nesimtitii de la iLink ar trebui sa-si protejeze echipamentele alea. Daca tot m-au lasat o saptamana fara net, puteau macar sa-mi sugereze o posibilitate de remediere (ca de exemplu sa schimb placa). La partea de support sunt varza cu spanac. Urmeaza partea in care o sa ma duc la casierie si o sa cer sa mi se scada contravaloarea zilelor fara net din factura 😀 It should be fun 😉

7 Comments

  • 27.06.2009 - 23:32 | Permalink

    Aha! ILink! Pe vremuri aveam neste cunoscuti p’acolo. Too late, I think. Io am plecat din zona. Vedem ce se poate face. Te anunt.
    Si, da! Vodafone mobile e mai bun decat nimik. Dar nu-mi vine sa cred ca se misca decent.

  • 29.06.2009 - 06:19 | Permalink

    naspa cu dependenta asta de internet. io 11 zile nu i-am simtit lipsa:P

  • 29.06.2009 - 12:22 | Permalink

    …pe viitor iti recomand sa scoti cablul de net din placa, dar si aparate din priza….ai avut noroc si ai scapat doar cu placa de retea arsa….daca ti se ardea si placa de baza era mai grav

  • ciupercutza
    29.06.2009 - 22:11 | Permalink

    @bogdanic: vodafone mobile e foarte bun pentru stat pe YM sau citit un blog-doua cand nu ai ce face … S-a rezolvat intre timp si cu netu de la iLink.

    @cdmitroi: hei, bine ai revenit bronzatule 🙂 Cred si eu ca nu ai simtit lipsa netului p’acolo 😉

    @razvan: pai cam asa o sa fac. Scot cablul de net si il pun numai cand am nevoie. Sau cand s-o termina nebunia asta cu furtunile si ploile din fiecare seara.

  • 30.06.2009 - 00:24 | Permalink

    Uite cum sta chestia in normalitate. Placa era in calculatorul tau, dar era legata de sarma lor. Furtuna sau cine o fi fost a stricat echipamentele lor si, prin intermediul sarmei lor, placa ta. In esenta ai dreptul la despagubiri sau inlocuirea placii arse din cauza ca ei nu si-au impamantat echipamentele. Si la o reducere de abonament conform cu zilele in care n-ai avut parte de serviciul lor din cauza … LOR.
    Dar asta e intr-o societate normala unde contractele se respecta si lumea isi ia munca in serios. 🙁

  • ciupercutza
    30.06.2009 - 09:30 | Permalink

    @bogdanic: bineinteles ca din cauza lor mi s-a ars placa (nu si-au protejat echipamentele). Dar ce sa le cer avand in vedere ca timp de o saptamana nu au binevoit sa-mi rezolve problema??? Noroc ca m-a dus pe mine capu’ sa schimb placa de retea. Daca eram un client obisnuit, probabil ca mai asteptam vreo saptamana o rezolvare.
    Din pacate nu am cum sa demonstrez nimic. O sa cer totusi reducerea facturii pe baza ticketului care mi-a fost deschis la departamentul tehnic.

  • 07.07.2009 - 10:10 | Permalink

    Nici la mine nu a mers 🙁

  • Leave a Reply to ciupercutza Cancel reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *