Cum sa faci fericit un angajat de la helpdesk

GHID rapid in 5 pasi

Trimite un email in care scrii “am o problema, nu merge programul”. Nu spune niciodata din prima la ce program a aparut buba. Helpdesku’ are niste puteri magice si vede in orice moment ce ai tu pe ecran.

Asigura-te ca dai cat mai putine informatii despre problema ta pe email. Oamenii de la helpdesk adora misterele si este o adevarata provocare pentru ei sa ghiceasca ce nu-ti merge. Plus ca asta le ofera un pretext sa iti dea un telefon si sa iti ceara informatii suplimentare. Ei de fapt doresc sa-ti auda vocea, dar nu stiu cum sa procedeze.

Daca soliciti ajutor prin intermediul telefonului, tipa si fii cat mai nepoliticos. In definitiv, oamenii de la helpdesk sunt platiti ca sa te slujeasca si e vina lor ca nu merge nimic!!!

Cand trimiti screenshot-uri cu eroarea care ti-a aparut brusc, sa nu cumva sa folosesti functia ‘crop’ din photoshop sau din paint. Lumea e curioasa sa vada ce aplicatii aveai tu in bara de jos sau pe desktop, cate ferestre de internet sunt deschise, cu cine mai stai la o tacla pe messenger etc. Atata distractie au si bietii oameni de la helpdesk. Ca sa nu zici ca sunt rea, te felicit totusi ca stii sa apesi pe tasta ‘printscreen’. Si nepoata-mea stie.

Nu scrie corect romaneste. Nici macar nu e nevoie sa folosesti exprimari logice. Doar nu suntem la scoala si nu se dau nici note. Daca scrii ca “ai gasit decat factura aia” … lumea intelege oricum.

12 Comments

  • 22.09.2008 - 20:52 | Permalink

    Haha! La ce aplicatii helpdesk`uiesti matale, Duamna? Ca as achizitiona si eu aplicatia respectiva – daca e ceva public – si m`as transforma si eu intr`un clinet nemultumit pentru o zi, sa`ti fac “paru` cretz” :mrgreen:

  • ciupercutza
    22.09.2008 - 21:06 | Permalink

    Io nu-s la helpdesk madam. Vorbesc asa … din auzite 😛

    PS Am deja paru’ cret, sic 😛

  • bogdanic
    22.09.2008 - 21:07 | Permalink

    Eram cat p’aci sa te cred! Daca nu era Melek sa imi confirme banuiala vaga ca de fapt te plangi si nu dai sfaturi ghiduse la useru’ de rand …

  • ciupercutza
    22.09.2008 - 21:19 | Permalink

    👿 muahahahahaha

  • 23.09.2008 - 01:26 | Permalink
  • 23.09.2008 - 08:19 | Permalink

    Avem helpdesk în România la ceva? :))

  • 23.09.2008 - 09:27 | Permalink

    Da, helpdesk MICROSOFT, de exemplu… 👿

  • madelin
    23.09.2008 - 10:11 | Permalink

    Io am rugat frumos helpdeskul sa-mi instaleze neste programe.
    Am zis care.
    Am scris corect.
    Au venit si mi le-au instalat.
    Am o nedumerire: tre sa le trimet un meil in care sa spun ‘multumesc’ sau nu mai au ei nevoie sa le umplu io inboxu’?
    🙂

  • ciupercutza
    23.09.2008 - 10:24 | Permalink

    @Bogdan: hihi … articolul ala e scris dpdv al clientului. He has a point 😉

    @Sebastian: of course 😉

    @Melek: da, you’re evil milady 😉

    @Madelin: poti sa le cumperi merdenele 😆

  • NewReader
    23.09.2008 - 10:26 | Permalink

    @madelin: trimete-le un meil. Iti vor da reply: “La ce aplicatie va referiti? Ne puteti trimite un screenshot?”

  • 24.09.2008 - 10:32 | Permalink

    @Ciupercutza si NewReader
    🙂

    PS
    Ce sunt alea merdenele? Ce e ala screenshot?
    🙂

  • ciupercutza
    24.09.2008 - 10:37 | Permalink

    @Madelin: 😆

    Merdenelele nu pot fi descrise in cuvinte. Ele sunt niste chestii care se mananca atunci cand ti-e foame rau. Altfel n-au nici un chichirez! 😛

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    mersin eskort - eskort mersin - eskort - escort - amasya eskort -

    Sağlıktan Haber